Már több mint egy hónapja ideköltözött a kertbe két kóbor kismacska. Eredetileg három volt, majd kettő, majd azt hittem egy se és most megint kettő.

Amikor kettő volt egy szürke és egy fehér, interneten szóltam az ismerőseimnek, hogy akinek kell kismacska, jelezze. Két ismerősöm jelezte, és aznap a szürke volt csak itt. Megfogtam a kis szürkét és elvittem gazdát keresni.

Az első ismerős túl nagynak találta, a második örült neki, és végül azt hiszem jó kezekbe került: )

Hazajöttem és két napig nem láttam a fehéret, már kezdtem aggódni érte. Amikor egyszer csak megkerült a fehér és a másik fehér, aki a legelején volt itt.

Nem nagyon barátkoznak, de az étvágyuk jó. Bejárnak a kertbe, a liliomok, vagy a rózsafa alatt kedvelik, kitapodják az őszi rózsákat és a pince ablakból néha leborítják a muskátlikat.

A puli kezdettől idegenkedett tőlük: „mit keres itt ez a két csavargó”? nézett fel ránk…

Amikor szabadon van, nem engedi be a kiskapu alatt, csak a virágos kertben járhatnak a cicák. A két macsek nem veszi szivére a pulit, aki neha rájuk mordul.

Most jöttem rá, hogy hamarabb kellett volna egy kismacska hogy szocializálódjon.

Igy élnek boldogan, egymást kerülve hárman. Még nem tudom mi lesz a cicákkal ha jönnek a hidegek.

Ma este újabb látogató tisztelt meg. A puli vette észre, figyelmesen nézte-nézte és néha mordult. A virágos kert mögötti kertben egy süni lépkedett óvatosan. Lámpát vittem hogy megnézzem közelről, szép nagy sünike. Hogy beléptem odajött a két macska is, nézték a sünit, mint aki sose látott ilyent. A süni csak állt, mint akinek acélból vannak az idegei, és lassan behúzta az orrát. Az egyik cica figyelmesen nézte, a puli idegesen vakkantott párat, mintha azt mondta volna „na már csak ez az új vendég hiányzott”. A kert lassan sötétbe öltözött, és fenn kibújtak a csillagok. A sünihez, akit nem érdekelt különösebben, hogy a területre a puli tulajdonjogot formált, közelebb lépett a cica és megszagolta. A virágok erős esti illata betöltötte a kertet. Fenn kigyúlt egy Kiscsillag…