Miért vándorol az egyetem? Talán mert vándorok vagyunk mindannyian ezen a Földön, keresve a boldogságot, otthont, értelmet. Az Egyetem miért tenne másképp?:) Vándor az egyetemen, vándor az úton, vándor az autópályán, vándor Erdélyben, vándor a világban… Na jó, nem fokozom:)

Sikerrel lezajlott az előadásom az első Erdélyi Vándoregyetemen. Nagyon jó kezdeményezésnek tartom, érdekes előadások voltak a játékelmélet, élővilág, és együttműködés kapcsán a Nyertes stratégiákról.
Az én előadás témám lazább volt: A blog – napjaink törökországi levei. Inkább a web 2.0 megoldásokra és az internetes marketingre éleztem ki. A végén a beszélgetes a torrentek jövőjéről, és az internet jövőjéről bontakozott ki. Mi az ingyenes, mi az illegális? Szóval sok itt a kérdés, senki nem tudja mit hoz a jövő:)
Bejelentettem egy új kezdeményezést! Várom a csatlakozni vágyókat! De komolyan.:D