Amikor megérkeztem Tusványosra, épp elállt az eső. A kocsivel kint parkoltam, később derült ki hogy be lehet menni, ha ott a szálláshely, de addig már megtörtént az első borsoktoló, így egy barátom hozta be a kocsit kicsit később. Esőbe húztam fel a sátrat, és dicsértem az eszem, hogy hoztam esőkabátot, ernyőt stb.
Ettől függetlenül Deák Bill Gyula koncertje nagyon jól telt, leszámítva egy részeg “táncoslábú” rockert aki egy pocsolyát nézett ki magának és abban ugrált, így mi a környékén állók tiszta sár lettünk.
Mobra barátilag meg akarta verni, de később az ember (vagy állat-) szeretet megakadályozta ebben.:D

Most újra esik.
Esőben összbújni jó, aludni jó, bulizni jó, fedél alatt lenni jó…:)

Esőben az emberek valahogy közelebb kerülnek egymáshoz, bepárásodnak a kocsiablakok, a nyáj szellem erősödik, aggódva néznek az ég felé azok akik félnek a villámoktól.
Én nem félek, imádom őket…

Hadd legyen egy kicsi thunderrrrrrrrrrrrr