Holnapra napos időt igér a weather.yahoo.com Gyergyó térségére. Már ideje…

A tavalyi meleg tél után sokan gondoltuk hogy vége a gyergyói nagy hidegeknek, eljött a globális felmelegedés kisvárosunkban is. Ehelyett mi történt: nyáron néha jó hidegek voltak, és a tél olyan hamar beköszöntött hogy az csuda.

A puha semlyes hó befedte a gödröket is, így közösségi munkát végzett:)

Nem tudom hogy van ez, de ezen a télen már vagy 20-szor jól megfagytam, kb 50-szer kapartam az autó ablakjáról a havat, 2-szer estem el a jégen (ebből az egyik alkalommal Bagi húzott ki a lábam alól) , és vagy 5-ször szórakoztam végig azt, hogy a kocsi a hideg miatt nem indul…

Szóval a télből mostmár elég. Teljesen meg vagyok nyugodva hogy a globális felmelegedés Gyergyót mégiscsak elkerüli, volt -18, -20, ropogott a hó és hullott a hajamra, és ez valószínüleg ezután is így lesz.

Hideg helyen lakunk, szeles de legalább nincs arvíz…:)

Na és a köd ellen kiváló megoldás van, ki kell szépen menni a legközelebbi magas csúcsig, ahol szépen süt a Nap.

Tomorrow: sunny…